sobota, 29 sierpnia 2015

NEUTRAL COLOR OUTFIT / LAST DAYS OF SUMMER



Łapię ostatnie, słoneczne dni w Norwegii i przybywam do Was z nową stylizacją. Macie czasami tak, że nowo zakupiony ciuch, który w sklepie niemal oślepił Was swoim pięknem, w domu zajmuje tylne miejsce w komodzie i czeka "na tę odpowiednią okazję"? Moja koronkowa bluzka podzieliła tę historię. Nabyłam ją rok temu i ciągle zastanawiałam się, gdzie i z czym ją nosić. Aż w końcu przy rutynowych porządkach położyłam ją przypadkiem obok białych spodenek i w mojej głowie zapaliła się lampka "tak, to razem komponuje się idealnie". Do całości dorzuciłam ulubione w tym sezonie slipony, miniaturkową torebkę i strój gotowy! :)









bluzka - New look
spodenki - Mango
slipon - Elilu
torebka - Mango z Answear
naszyjnik - NaPrezent









1 komentarz:

  1. Uwielbiam spodenki z wysokim stanem, a bluzka robi wrażenie! :D

    OdpowiedzUsuń