niedziela, 9 sierpnia 2015

PROSTO I WYGODNIE NA WAKACYJNY WYPAD

W końcu piękna pogoda zawitała w Norwegii, w końcu mogłam ubrać krótkie spodenki, w końcu mogłam zrobić zdjęcia, w końcu, w końcu! Na weekendowy wypad poza miasto, przechadzanie się po kamieniach wybrałam najwygodniejszy outfit z mojej szafy. Krótkie, jeansowe spodenki, luźna, koronkowa bluzka i trampki - converse. Dorzuciłam do tego czerwoną bandanę, żeby nie było zbyt mdło i nudno, a przede wszystkim, żeby moje włosy choć trochę pozostały na swoim miejscu w tym szalejącym wietrze. Tradycyjny, sprawdzony zestaw na wakacyjne dni ;)




Sobotę spędziliśmy na końcu świata (Verdens ende), tak dosłownie nazywane jest to miejsce w języku norweskim. Zachwycam się tym widokiem już drugi raz. Liczne, wynurzające się z Morza Północnego wysepki, malowniczo komponująca się z otoczeniem latarnia morska, rozciągająca się panorama na Skagerrak - cieśninę łącząca Morze Północne z Bałtyckim. Na każdym kroku zaparkowane jachty, motorówki, łódki i ludzie przyrządzający "na szybko" obiad.






spodenki - Cubus
bluzka - sh
converse - Sarenza
bandana - h&m
naszyjnik - NaPrezent













Do następnego!


1 komentarz:

  1. 1xbet korean - best betting tips, soccer picks & betting advice
    1xbet korean - best betting tips, soccer picks & betting advice, soccer picks & betting advice, soccer picks & betting advice, soccer picks & betting partenaire 1xbet

    OdpowiedzUsuń