piątek, 31 lipca 2015

PASTEL PINK




Od bardzo dawna, w zasadzie już od tamtego roku szukałam pięknej, długiej spódnicy, która była by wykonana z porządnego materiału, dopasowana idealnie pod mój wzrost i najlepiej w pastelowym kolorze. Szukałam, szukałam i nie znalazłam, a przymierzyłam naprawdę dużo. W końcu postanowiłam iść na łatwiznę, zgłosić się do swojej ulubionej krawcowej i uszyć taką jaką chcę od a do z. I oto jest! Zestawiłam ją dziś z białym, dopasowanym topem i sandałkami meliskami. Nie szalałam z kolorami i wzorami, chciałam, żeby to spódnica odegrała główną rolę. Jeżeli chodzi o pastelowy kolor, to dorzuciłam też moje ulubione kolczyki - pearl double. Zostawiam Was ze zdjęciami i napiszcie w komentarzach, jak Wam się podoba ;)




top - Zara
sandałki - Deezee
zegarek - Top Secret
kolczyki - Zalando
naszyjnik - NaPrezent














1 komentarz:

  1. świetny post! oby więcej takich!:)

    P.S. ta spódnica jest cudowna<3

    OdpowiedzUsuń