piątek, 25 września 2015

MAGIA ZDJĘĆ, FOTOKSIĄŻKA BY COLORAND

Pewnie każdy z Was kolekcjonuje zdjęcia, uwiecznia te najcudowniejsze chwile z życia na fotografiach. Co mam na myśli kolekcjonuje? Zrzuca z aparatu na komputer, przegląda trzy razy i tak zostawia. Czasami zdarza się, że nasz sprzęt nagle ulega zepsuciu, a z nim cała zawartość. Tak, znam też ten ból, kiedy kilka tys zdjęć znika w jednej chwili. Dzisiaj razem z firmą Colorland przygotowałam dla Was post o tym, jak w inny sposób wykorzystać fotografie, aby częściej po nie sięgać.


Dokładnie rok temu, planując prezent na Dzień Chłopaka wpadłam na super pomysł - fotoksiążka rozpoczynająca się w sierpniu 2012 r., zawierająca chronologiczne fotografie i opisy wspólnie spędzonych chwil będzie najlepszym prezentem dla nas obojga.



Fotoksiążka to idealny prezent na zbliżający się Dzień Chłopaka, Dzień Nauczyciela, rocznicę, prezent dla bliskiej osoby lub portfolio własnych stylizacji ;) Pomysłów jest milion, to Wy jesteście autorami tych książek, to Wy je tworzycie od okładki po ostatnią stronę. W Colorland znajdziecie mnóstwo pięknych, okolicznościowych szablonów na każdą okazję.
Na dobry początek przygotowaliśmy dla Was coś specjalnego - kod rabatowy obniżający cenę fotoksiążki (A4 pion 40 stron) do kwoty 29zł. Kod  jest wielokrotnego użytku, zmienia cenę w koszyku, obowiązuje na wszystkie szablony i uwaga jest ważny aż do 31.12.2015r., także okazji do wykorzystania będzie naprawdę dużo :)
Zatem czym prędzej uporządkujcie zdjęcia i zabawcie się w autorów swoich własnych fotoksiążek.
Do następnego!






4 komentarze:

  1. oryginalny pomysł na prezent! polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niedawno sobie fotoksiążkę zamówiłam i jestem zachwycona zarówno wykonaniem oraz tym jak fajnie to wyszło. zdecydowanie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotoksiążki są mega! Ja mam już chyba z 10 i planuję zamówienie kolejnych. Robię mnóstwo zdjęć i zawsze chcę mieć je wywołane. Nie ma nic lepszego niż oglądanie zdjęć w wersji papierowej. To zawsze mnóstwo wspomnien :)

    OdpowiedzUsuń