niedziela, 24 maja 2015

FROGNER PARK


Złapanie pięknej, słonecznej pogody w Norwegii niemal graniczy z cudem. Każde moje wyjście kojarzyło się z kaloszami i parasolem, aż tu nagle wczoraj po przebudzeniu zobaczyłam wyglądające zza chmur słoneczko. Od razu spakowaliśmy najpotrzebniejsze rzeczy i wybiegliśmy z mieszkania. Nasz kierunek - Frogner Park.

Jest to park o olbrzymiej wielkości położony w centrum miasta. Tematem przewodnim parku jest kondycja ludzka. Składa się łącznie z 600 postaci  przedstawiających ludzi w różnych czynnościach, tj. bieganie, zapasy, taniec, czy przytulanie. 


Tłumy ludzi są tam od świtu do nocy. Jedni zwiedzają, inni uprawiają sport, kolejni grillują, a jeszcze inni spędzają miło czas na łonie natury.




Najsłynniejszą rzeźbą całego kompleksu jest usytuowana w najwyższym punkcie parku wieża sięgająca blisko 16 metrów. Składa się ona z 121 nagich ludzkich sylwetek w różnym wieku.



Starannie posadzone kwiaty, małe i większe fontanny pięknie dekorują ścieżki spacerowe na terenie parku.





Postanowiłam połączyć przyjemne z pożytecznym, nadrobić zaległości i przy okazji zaprezentować Wam obiecane, poprawinowe stylizacje. 


 Udało mi się znaleźć odpowiedni kombinezon ;)







kombinezon - Mohito
szpilki - Reserved
marynarka - Reserved
zegarek - Top Secret
naszyjnik - univesti

okulary - Ray Ban







spodnie, koszula, buty - Zara
pasek - Calvin Klein
marynarka - Top Secret
zegarek - Axcent of Scandinavia

okulary - Ray Ban


Do następnego!

7 komentarzy:

  1. Oglądam zdjęcia z parku i te tyłki wydają mi się znajome...Teraz przypomniałam sobie, że byłam tam w grudniu 2013 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zimą tam jeszcze nie byłam, też robi takie super wrażenie? ;)

      Usuń
  2. Ale ładnie. Bardzo fajne miejsce i ciekawe zdjęcia.
    Ps. Podobają mi się Twoje szpilki, mogę wiedzieć gdzie kupiłaś? Właśnie na takie poluje.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam pod zdjęciami skąd pochodzi każda część mojej garderoby :)
      W reserved, jakoś w okresie wielkanocnym, więc jest szansa, że jeszcze je złapiesz ;)

      Usuń
  3. Tematem jest kondycja ludzka - ciekawy temat przewodni. Jak kiedyś trafię w okolicę to chętnie bym taki park odwiedziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń