piątek, 1 maja 2015

LET'S GO!


Hej! Założyć, czy odpuścić, napisać, czy też nie.. Z takimi myślami biłam się przez ostatnie kilka dni.
Jestem Marta, mam 23 lata, w tym roku skończyłam studia, broniąc tytuł inżyniera na Politechnice Łódzkiej, po czym.. spakowałam walizki i pofrunęłam do innego świata. Długie dni oparte na nic nie robieniu skłoniły mnie do rozmyśleń, zadawania pytań co dalej?  Jednym z pomysłów, jakie mi się narodziły, było właśnie założenie bloga. Chcę tutaj pisać nie tylko o jedzeniu, malowaniu i ubieraniu, jak nakazuje tytuł, ale także o podróżach, które kłębią się w mojej głowie, zdrowym trybie życia, na jaki mam zamiar przejść już niebawem i wiele innych.

Focus on what makes you happy, a więc? Let's go.
Na dobry początek odsyłam Was do obejrzenia kilku zdjęć z dzisiejszego świętowania majówki.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz